Snö = Bomull?(!)

2011-05-02 | 22:14:45 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hej på er!


Idag har jag inte gjort så mycket, fotbolls träning är det ända intressanta. Där började det att snöa och det såg exakt ut som bomull! Därför började min fantasi att ''ploppa'' upp i mitt huvud.
Jag sa: Gud vad jag skulle skratta om hela planen skulle vara täckt av bomull imorgon!
Ja.. Det kanske inte var någon nyhet att många tyckte att jag var knäpp och ''lite'' rolig (hoppas jag..). ;)

Jag ska svara på två kommentarer och sen ska jag sova!


Från inlägget: Inga kommentarer. tar det som att det inte spelar någon roll.



Postat av: ida

glad påsk! :) <3

2011-04-26 @ 11:59:10
URL: http://poncy.blogg.se/



Svar:

Detsamma! :)

Kul att du läser min blogg!

Kram!


Postat av: H A N N A H♥

Vill du ha hjälp med din design? :-D

2011-05-01 @ 20:22:11
URL: http://onlyyhannah.blogg.se/


Svar:

Nej tack. Jag har redan fått frågan av Emmy, jag har sagt nej till henne också.
Den här designen vill jag fixa alldeles själv. Men tack ändå! :)


PS. Det gick inte att ladda upp bilden av någon anledning. DS.


/Linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________