Inga kommentarer. tar det som att det inte spelar någon roll.

2011-04-23 | 21:16:10 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hej!


Jag väntade en dag med bloggen för att se om det skulle komma någon kommentar, men det gjorde det inte.. Därför laddar jag upp allt i ett inlägg som får heta: Helges Talangjakt 2011.

I torsdags var ju jag och Erik i studion i Gävle. Vi kom hem klockan 3, därför blev det inget uppdaterande. ;) det gick jättebra. Jag spelade in låten Livin' on a prayer av Bon Jovi. Blev jättenöjd! Den kommer nog snart upp på YouTube. :)

Fredag: Var vi på någon stor blomsteraffär som ligger 1,5 timmar härifrån. (Kommer inte ihåg vad det heter.) Jag hittade två fina stenar som jag köpte där det står två texter på. Jag lovar. Jag ska ta och ägna mig sen nästa vecka på lovet åt att knäppa massor med kort!

Lördag: Idag har jag varit i Valbo med mamma och Oliver. Jag har handlat bla. fyra t-shirtar för totalt 220 :- och två till tröjor och ett par tights. Men som sagt så får ni en sammanfattning av mitt lov sen och då kommer det bilder på kläderna och massa fler!

Glad Påsk!


Nu ska jag gå och fortsätta med mitt rum.


Ses!


/Linn

_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ ida

glad påsk! :) <3

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://poncy.blogg.se/                2011-04-26 ♡ 11:59:10
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ H A N N A H♥

Vill du ha hjälp med din design? :-D

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://onlyyhannah.blogg.se/                2011-05-01 ♡ 20:22:11
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------