Vardag igen

2015-01-27 | 00:04:31 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Hejsan!!
 
 
Idag har det varit en vanlig skoldag. Erik var dock sjuk och därför kunde vi sluta tidigare då vi flyttade upp samhällskunskapen. 
 
Efter skolan sjöng först jag och Johanna i aulan och sedan fortsatte vi lite på vår låt och spelade in en del på den. Klockan 20.00 gick vi hem till mig. Johanna packade och jag diskade och gjorde mat till mig, Johanna och Paulina som kom hit direkt efter att hon tränat. Vi åt lite makaroner med köttbullar. Julia tittade också förbi för en liten stunds pratstund och middag sedan gick vi iväg på lite fotboll vid 21.20. Mycket roligt då det var uppemot 30 personer där.
 
 
Imorgon ska jag ha "låtskrivarlektion" med Mange igen och sedan blir det plugg inför onsdagens alla presentation och matteprov.
 
 
Ses!
 
 
//Linn


_______________________ Kommentarer _________________________________________________