Spring-måndag

2015-01-12 | 23:25:49 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Hejsan!
 
 
 
Igår var det plugg som gällde. Engelskaprov på onsdag... Därav blev det inget inlägg igår...
 
 
Idag var det den första riktiga skoldagen och igår övertalade då Linus mig att gå ut och springa. Klockan 06.55 ringde klockan och jag gick upp för att springa i drygt 50 minuter med honom och Leo. Fy vad jobbigt det var... Detta resulterade i min trötthet idag.
 
Efter skolan blev jag kvar ett tag på skolan, bestämde pianotid och en "genomgång" med mina låtar med Mange och sedan traskade jag hem för att laga mat.
 
När jag ätit gick jag tillbaka till skolan igen och träffade även på min fotbollstränare och diskuterade lite kring den kommande säsongen. Till skolan gick jag sedan för att spela in sång på Viktors och Martins låt och sedan blev det lite musikdiskussion med bland annat Jesper. Jag och Täde (produktionsläraren) har även bestämt att vi ska ha en "studiotid" i veckan då vi sitter med mina låtar och jag får lite stöd och hjälp. Mycket kul!!
 
 
Nu är jag hemma, har pratat med mamma och pappa och har även stängt av min mobil då jag bara vill koppla ifrån det beroende-framkallande objekt för att bara kunna koppla av från allt som heter Facebook, Instagram osv. Så värt det!!
 
 
Nu ska jag sova eller prodda.
 
 
//Linn
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________