Saturday night = innebandy

2015-01-17 | 12:38:36 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Hejsan!
 
 
En vecka har nu gått. Nästa vecka börjar vi med vårt nya schema som innebär att vi bland annat går till 17.30 på måndagar. 
 
Igår och i torsdags började jag och Mange att gå igenom de låtar jag skrivit. Det är ca tio låtar, dock hann vi gå igenom ca 5 av dem så vi ska fortsätta med detta nästa vecka också. Jag och Täde har bestämt att vi ska ha en studiotid i veckan för att köra mina låtar vilket är mycket kul!
 
Att spela in en musikvideo kan vara klurigt. Jag har kommit till den punkten då jag inte rikitgt vet hur jag vill ha min andra scen/scener i videon. Ska det vara en stor kontrast mot det man redan filmat? Blir "den" scenen bra? Går det att filma snyggt i "den" miljön? Hur är vädret? osv... Jag har börjat fundera mycket om hur jag vill ha det, men hur svårt är det inte att veta om det blir bra eller inte? Klurigt...
 
Idag ska jag spela lite fotboll med flera personer från skolan och sedan åka på match klockan 16.15 då det är samling. 18.00 börjar matchen i Växjö vilket känns lite segt...
 

Imorgon blir det att skriva låtar eller att fortsätta på någon "gammal".
 
 
//Linn
 
 
~ Supergod mat som vi åt igår, spagettin formade sig själv till ett hjärta, vilket jag tyckte var lite roligt. ~


_______________________ Kommentarer _________________________________________________