Hockey

2015-01-04 | 00:07:35 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Hejsan!
 
 
Idag har vi alltså varit på hockey i Hofors hela dagen. Den första match började 8.00 och Oliver hade samling där 7.30, vilket innebar att vi åkte härifrån strax efter 6.30... Tidig morgon alltså. Efter den matchen var det ett längre uppehåll så jag, mamma och pappa bestämde oss för at åka till Valbo Köpcentrum, ungefär en halvtimme därifrån.
 
Jag fick en tröja jag velat ha plus underkläder. Bra köp helt enkelt. Det som var mindre kul var att jag hittade en super-duper-mega-fin top på Vila. Small fanns, men inte XS, det jag förmodligen skulle passat i, därav blev det ingen tröja... Mycket, mycket tråkigt!
 
När vi kommit hem tittade jag på en film, baserad på den svenska-boken jag läst, vilket kändes bra då jag fått en djupare inblick i boken som jag sen ska skriva en analys om. Sist slutade jag med att spela lite på den låten jag skrivit. Är inte helt nöjd med refrängen så måste försöka utveckla den.
 
 
Imorgon har jag faktiskt ingen riktig koll på vad som händer, hockey möjligtvis, annars får ni se på kvällen när jag uppdaterar här igen. 
 
 
En liten glimt av tröjan jag fick idag.
 
 
//Linn
 
 


_______________________ Kommentarer _________________________________________________