Gott nytt år!

2015-01-01 | 18:36:30 | Linn's liv | Lov | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Hejsan på er!
 
 
Gott nytt år! 2015 har alltså tågat in och om 28 dagar fyller jag 18. Tiden går för fort.
 
En annan sak som gått snabbt är detta lov. På onsdag åker jag tillbaka till Tingsryd. På ett sätt ska det bli skönt att komma in i de gamla rutinerna och jobba järnet med musik och skola, men det är väldigt skönt att få vara hemma med familjen och att bara vara. 
 
 
Igår åt jag mat med familjen, trerätters middag med Bingolotto på i bakgrunden. Min bror hade bestämt att vi skulle spela, och så blev det! Med varsin Bingolott satt vi med maten bredvid och spelade allihopa. Mycket spännande! Mamma lyckades faktiskt vinna en ny Bingolott så nu blir det garanterat mer spel. 
 
Efter vi ätit fick jag skjuts till Maja där jag tillbringade tolvslaget tillsammans med Maja, Jonne och Franz. Vi spelade "Med andra ord" bland annat. Där visade det sig att jag och Franz absolut var sämst på detta spel. Spelet går ut på att man får en bricka med ett ord som man ska förklara och den andra ska då gissa under en viss tid. Under en spelrond då jag och Franz spelade mot Maja och Jonne förlorade vi maximalt. Vi fick ihop endast en bricka när de hade vunnit...
 
 
Idag har vi fixat lite på mammas och pappas kontor, jag och Oliver har åkt lite skridskor och sist har jag tecknat. Jag tecknade av en bild på Maja som faktiskt lyckades bli bra då till och med Maja tyckte det såg ut som henne. En halvkass bild på porträttet finns här nedanför.
 
 
Ses!
 
 
//Linn
 
 


_______________________ Kommentarer _________________________________________________