Explosion

2015-01-02 | 23:23:19 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Hejsan!
 
 
Idag har det inte hänt något speciellt. Jag har varit duktig och läst ut min svenska-bok som ska vara klar nästa vecka tack vare min mamma som sade att den skulle vara utläst idag och det blev den! Nu till rubriken... En lampa exploderade och glassplitter fanns över hela köket. Både jag och Nemo blev riktigt rädda på den oförberedda händelsen och därav rubriken...
 
En sammanfattning av min dag var alltså:
 
- Vakna 8.30
- Läsa
- Äta frukost
- Läsa
- Ta Nemo
- Äta lunch
- Läsa
- Titta på tapeter till mitt rum
- Träna
- Duscha
- Äta
- Läsa
- Proddat lite på min nya låt
- Blogga
 
Det var ungefär det jag hann göra idag. Äta och läsa... Typ... Innebandyträningen som stod på schemat var superkul och imorgon startar ännu en hockeycup som Oliver ska vara med på, denna gång i Hofors. Upp tidigt, redan 04.30 då vi ska åka timmen efter. 
 
 
Vi ses imorgon!
 
 
 
//Linn



_______________________ Kommentarer _________________________________________________