Min helg

2015-02-02 | 21:59:00 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Hejsan!
 
 
I torsdags fyllde jag 18 år och min dag bestod först av tårta, ett Thomas Sabo-armband av Leo och sedan av massvis med lappar. Lapparna beskrivde en person som jag skulle leta och få ett paket plus en ny lapp. En slags skattjakt helt enkelt! 
 
På fredagen blev jag bjuden på mat i Växjö på Rosegarden av Sanna, Bella och Amanda x2. Vi klädde upp oss fint och åkte till restaurangen. Klockan 22 åkte jag och Sanna hem igen då jag skulle spela in musikvideo dagen efter och resten skulle ut på Grace (en club i Växjö). Jag och Sanna kom till henne vid 23 och vi två och Matilda hamnade vid köksbordet med te och snackade och hade det allmänt trevligt. Strax efter 24 fick jag ett meddelande från Täde där det stod att inspelningen av videon blivit inställd p.g.a en händelse...
 
Jag och Sanna tog värsta sovmorgonen på lördagen till 11.30 och gjorde svenska-analys istället. Mysigt att bara vara i pyjamas hela dagen och mysa!
 
 
Idag är det måndag och vi har haft bland annat matteprov som gick bra (hoppas jag)! Nu sitter jag i sängen och ska fortsätta med det jag har gjort de senaste två timmarna - ingenting! Ska sova tidigt då jag känner mig hängig. Har bestämt mig för att läsa bok, som jag aldrig gör, och sedan sova! Jag ska upp lite tidigare imorgon då vi (idrottsrådet) ska till Boda Borg hela dagen imorgon med team-building!
 
På onsdag ska jag spela in video!! Dock blir det inte vid vattenfallet utan vi har bestämt oss för att utnyttja snön. Det blir på olika ställen i Ryd, bland annat på en bilkyrkogård och vid någon gammal bro!


Ska bli en superkul vecka kan jag lova!! :D
 
 
Ses!
 
 
//Linn
 
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________