Två veckor

2014-09-13 | 12:56:17 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Hejsan!
 
 
Nu har två fantastiska veckor på AMB gått, två veckor av glädje!
 
Vi har kommit igång riktigt i alla skolämnen och det känns skönt att vara tillbaka i sina rutiner. Jag har haft den första pianolektionen med Mange för i år och sedan har jag även testat på den allra första gitarrlektionen med Pär också. Skitkul!
 
I onsdags vaknade jag upp med förkylning och under dagen fick jag även ont i halsen och fick nog även febrig, men trots detta körde jag på under hela dagen. Dagen efter hade jag också feber, men trotsade den för att jag inte ville missa något i skolan. Jag tog med mig alvedon och halstabletter och gick till skolan ändå. Tycker detta är ganska fascinerande att man vill gå till skolan så mycket att man kan "offra" en dag hemma pga feber för att gå till skolan istället. Tidigare var det mer att man ville vara hemma för att få ta det lugnt istället för att gå till skolan, för skolan var inte jätterolig under grundskolan. 
 
På fredagen hade vi enbart en lektion och då kände jag att jag faktiskt kunde vara hemma för att försöka få bort med eländet istället. 
 
 
Senare idag kommer ett inlägg där jag berättar lite om min sommar med en del bilder.
 
 
//Linn
 
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________