Måndag

2014-09-15 | 22:58:13 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hejsan!
 

Helgen är över och måndagen har gått.
 
Idag har det varit en helt vanlig skoldag, innehållande naturvetenskap, engelska och matte.
 
Efter skolan skrev jag och Amanda H låt inför en välgörenhetskonsert vi ska vara med på för Rädda Barnen i Torslanda, Göteborg med Isaak den 4 oktober. Kul!
 
Att vara på skolan är ju något man vill göra hela natten, umgås och göra musik.
 
Jag är ju dock förkyld och har lite små-ont i halsen och så jag får ju egentligen inte sjunga vilket gör mitt liv så mycket tråkigare för det leder till att jag inte kan skriva låtar eller som sagt, sjunga eller spela in.
 
 
Idol stod också på schemat för att heja på Lisa och Mikaela. 
 
 
Nu är klockan snart 23 och jag har redan borstat tänderna och ska nog gå och sova för att tagga inför lite rep imorgon inför en musikvideo jag ska göra. :)
 
 
//Linn



_______________________ Kommentarer _________________________________________________