Fotografering

2014-09-28 | 23:49:56 | AMB | Bilder | Linn's liv | Vänner | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hejsan på er!!


Denna veckan kommer vara händelserik... 

Imorgon ska jag, Isaak och Amanda spela på skolan för några som kommer dit med Mange. På tisdag kommer Erik Lidbom och Andreas hit för föreläsning, på torsdag kommer radion hit och vi ska göra en livesändning från AMB! En jätterolig grej då folk kan ringa in och önska låtar, lärarna eller vi repar in låten som önskas på några minuter innan den ska framföras live av oss på skolan, cirka en vers och en refräng! Det är en liten del av programmet. Sist åker jag och Amanda till Göteborg på fredag för att medverka i en välgörenhetsgala. Vi har skrivit en egen låt som vi ska framföra på lördag och hela min familj kommer också ner till Göteborg!

Super kul!



Jag kommer skriva lite om dagarna och samtidigt ladda upp en del bilder på mig och mina snygga kompisar som vi fotade i helgen!

Vi börjar med några på mig...


//Linn






_______________________ Kommentarer _________________________________________________
▲ Julie

Du är så fin!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2014-09-29 ♡ 13:01:26
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------