Tisdag morgon

2014-11-11 | 08:03:47 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Hej!
 
 
Idag är det tisdag morgon. Igår blev det ingen blogg då jag var så sjukt trött, satt och halvsov mig genom plugg, så bestämde mig för att sova istället.
 
 
Igår skulle det vart innebandyträning. Det blev dock inget av det då många inte kunder komma, så direkt efter skolan cyklade jag och Amanda H till medley (gym) för att vara med på ett gratispass som Cissi, vår idrottslärare skulle hålla. Det gick bra och efter detta passade vi på att bada, jag, Amanda och Jesper.
 
När jag kommit hem igår, efter att handlat och varit på skolan så började jag spela in stämmor på min låt, hittade på en brygga och gjorde ett alternativ till stick. 
 
 
 
Nu är det dags arr kliva upp för estetisk kommunikation.
 
 
 
//Linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________