Prov

2014-11-12 | 23:57:51 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hej!
 
 
Idag har vi haft prov. Provet var i engelska direkt på morgonen och det var hela 6-A4 sidor långt. Tror det gick ganska bra ändå, men det var inget roligt prov och ingen rolig tid att göra provet på. Snart är det lucia och jullov vilket betyder att alla är ganska stressade, mycket i skolan, lucia (som jag nämnt) och allmänt stressigt i och med att första terminen snart gått. 
 
Lucia-övning stod också på schemat idag. Jag kan även nämna att jag och Nelly ska sjunga solo i år igen på samma låt som förra året, "Strålande helgonfé" - Sarah Dawn Finer och Malena Ernman. Detta ska bli så HIMLA roligt!! På hela två av tre luciatåg ska vi sjunga. Är SUPERTAGGAD!!
 
Senare var det dags för gitarrlektion och jag har nu fått en låt som heter "You don't really know me" - Jessie J. Låten föreslog jag till Pär då jag gillar låten och jag skulle gärna vilja kompa den och sjunga den samtidigt själv! Jag ska även få "Big white room" - Jessie J som jag verkligen älskar! Dessa två låtarna påminner mycket om varandra, men den sistnämnda är bäst! Älskar Jessie J!
 
 
Nu har jag suttit lite med min svenska och imorgon ska jag upp tidigt då jag, Amanda och Isaak ska repa innan skolan vid 8.45.
 
 
Ses!
 
 
//Linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________