Min vecka

2014-11-10 | 00:02:39 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Hej!
 
 
En hel och intensiv vecka har gått.
 
 
I torsdags spelade jag och 12 stycken andra personer in en del till min musikvideo till min egna låt "Won't be here tonight". Scenen spelades in på stora scenen i Gibson Auditorium på skolan då vi spelade och sjöng låten. Det var superkul!! Tack till er som var med och även till Daniel Bengtsson som filmade och "Täde" som också fanns där som en hjälpande hand!!
 
 
I fredags var det dags för skolans Halloween-fest. På förmiddagen och under skoldagen hade vi även "Fancy Friday" eller formella fredagen då tanken var att man skulle klä upp sig lite finare. 
 
Kvällen bjöd på lekar och jag och Amanda H klädde ut oss till döda lucia-tärnor. Helt svarta i ansiktet och tupperat hår gick vi till skolan där vi möttes av elever som gått "all in" och även folk som betedde sig konstig då de gått in i sin karaktär som deras utklädnad föreställde. "Festen" blev lyckad med pizza, lekar och skräckfilm.
 
 
Igår kom Amanda P och Anna hem till mig och spenderade dagen här. Vi åt pannkakor med grädde, sylt och även äppelmos till lunch, därefter blev det popcorn och ships med vitlöksdipp och sist daimtårta. Helt proppmätta åkte jag och Amanda till skolan där jag tyckte att det skulle göras en bakgrund till "You don't really know me" - Jessie J som hon sjunger på sin sånglektion. Riktigt kul tycker jag!!
 
 
Idag har ca 20-25 personer från AMB medverkat i en talangjakt i Kosta. Vi åkte vid 9.30 och kom hem vid 17.30 igen. Förutom vi från AMB som var med var det även ca 10 personer "utifrån" vilket var roligt och tydligen hade antalet som ville vara med på tävlingen varit ca 65 personer... Jag och Amanda H sjöng vår egna låt "Another day". Deltagarna var superduktiga och höll hög klass. Dagen var superlyckad och vi kom till och med på en tredjeplats.
 
 
 
//Linn






_______________________ Kommentarer _________________________________________________