Julmys

2014-11-25 | 00:04:38 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Hejsan!!
 
 
Oj, vad klockana blev mycket, men bloggen måste göras innan läggdags.
 
 
Idag har vi haft matteprov. Det gick sådär, det var svårt... Satt till och med över i 40 minuter efter lektionens slut... Har även skickat hem ett brev till min bror (hoppas han inte läser detta) där det innehåller något till honom då han fyllde år under förra veckan. Tränat innebandy har jag också hunnit med idag och ätit hemmagjord pizza!
 
 
Imorgon kan jag meddela att jag har pianolektion. Efter skolan måste vi  repa inför ett gigg vi har på lördag, massa jullåtar att repa in.. Efter detta kommer jag och Amanda åka hem till Amanda P och Bella för glögg-mys och pepparkakor och lite julmys helt enkelt! Perfekt!!!
 
 
 
//Linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________