Första utkast

2014-11-17 | 23:52:56 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Hejsan!!
 
 
Idag har varit nästan en fullspäckad dag, vilket jag gillar. 
 
Dagen började som vanligt med skolan osv. Jag, Täde och Daniel hade ockocksåaå ett litet möte om hur vi ska spela in nästa scen i min musikvideo. Det vi kom fram till var att vi antingen ska spela in en scen på en tågperrong eller i en bil så att man får känslan av att "I won't be here tonight"  som också låten heter. Daniel bestämde sig även för att han skulle klippa ihop ett första utkast av det vi redan har så att vi kunde få en känsla av hur det kommer se ut. Älska videon! Den blev superbra och kan inte vänta tills man kan se slutresultatet av den!! 
 
Vid 18.15 åkte jag på innebandyträning och direkt efter detta cyklade jag hem, duschade och cyklade till skolan på en kvart för att spela in min låt som en Linnéuniversitets - student, Ludvig, som även praktiserat på AMB, ska producera till ett projekt. 
 
 
Efter detta satt jag med en svenska uppgift som är tills imorgon då vi ska opponera på varandras arbeten och nu sitter jag här och skriver blogg och ska ta och sova.
 
 
//Linn
 
 
 


_______________________ Kommentarer _________________________________________________