Efter lovet

2014-11-03 | 23:31:20 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hejsan!
 
 
Nu är vi tillbaka i Tingsryd igen. Höstlovet, det första lovet på "året" är över. 
 
Min skoldag kan summeras med ett ord - kort. Jag, Amanda, Amanda och Linus cyklade till Tingsryds enda fik - Biggans och åt paj där till lunch då vi inte ville äta stuvade makaroner med korv. Vi slutade alltså efter lunch vilket betydde att vi umgicks i någon timme på skolan tills det var dags att åka hem, laga mat, städa lite och sedan åka på innebandy träning.
 
Tyvärr har jag ont i halsen och håller på att bli förkyld så jag kunde dessvärre inte träna utan övade lite teknik och "lattjade" lite med klubba och boll.
 
Sedan jag kom hem från träningen (vid ca 19.45) har jag städat, gjort musik och gehörs läxa, lockat håret (får lite ryck ibland), övat på gitarr, diskat och sist fick jag en liten inspirations källa till en början av en ny låt, eller möjligtvis ett komp till en cover. 
 
Hur som helst är det nu dags för mig att krypa ner i sängen och sova. Imorgon har vi sovmorgon till 11.25, men jag tänkte vara lite effektiv och gå upp och antingen göra läxor eller spela in någon av mina låtar, jag trotsar alltså mitt halsont.
 
 
//Linn
 
 


_______________________ Kommentarer _________________________________________________