Veckan som varit

2014-05-22 | 23:25:02 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Hejsan!
 
 
Min vecka har sett ut ungefär såhär;

Måndag - Rep hela dagen
Tisdag - Rep igen
Onsdag - Pianolektion och pluggning
Torsdag - Mys med Amanda vid campingen med vindruvor och nutella i den gassande solen och träning
 
Morgondagen bjuds på sol. Vi som lämnat in religionsuppgiften får vara lediga på eftermiddagen och därför ska vi ta vara på dagen och åka till campingen och bada och sola och ha det allmänt trevligt! Vid fem ska jag och Pär spela in gitarrer och spela in sång till min låt och sedan får vi se hur kvällen avslutas. 

På lördagen blir det shopping med Amanda och sedan repning med Amanda och Linus och även med Isaak och Amanda. Sedan ska jag och Amanda fortsätta på en låt som vi håller på att skriva!


En liten uppdatering från mig. Njut i solen och ha det gött!
 
 
//Linn



_______________________ Kommentarer _________________________________________________