Sovmorgon

2014-05-07 | 10:33:29 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Hejsan!
 
 
Igår hade jag fotbollsträning i det hemska vädret. Efter det åkte jag hem och städade lite och tvättade lite. 
 
Efter ett tag ringde Vendela och berättade om saker som hade hänt hemma hos dem och både Mathilda (som är på besök) och Vendela var mycket rädda, så jag tog cykeln och cyklade dit. Det slutade med att Mathilda följde med mig hem och sov här. Vi värmde varm choklad och åt lite glass och tittade på frost. Det var jättemysigt och sedan somnade vi!
 
Idag tog vi lite sovmorgon och vi börjar om en timme. 
Jag har match idag och måste sedan göra solmisationer som vi har tills imorgon.
 
Så vi ses senare idag eller imorgon! 
 
 
//Linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________