Resan ner till Tingan

2014-05-04 | 23:17:51 | AMB | Bilder | Linn's liv | Vänner | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Hejsan!!


Nu är jag tillbaka här i Tingsryd. Det känns super!!
 
Jag åkte 10.25 från Hedemora och kom fram till Tingsryd klockan 18.10.. Som tur var åkte jag med min kära vän Amanda P. Hon åkte in till Stockholm från Södertälje vid kvart i tolv och sedan åkte vi. 

Väl hemma lade jag på nya, fina dukar som jag fått av mamma och sedan åkte jag och Amanda och käkade lite pizza. Jag åt en HEL pizza för första gången i mitt liv.... Herregud... (Utan kanterna såklart!) Efter detta hämtade vi Nelly och handlade lite på Ica. Vi insåg att solen och ljuset var så otroligt fint ut över vattnet så vi bestämde oss för att åka ner till campingen och knäppa lite fina kort.
 
Vi cyklade snabbt hem till Råkosthemmet för att värma oss och där blev jag kvar ett tag och umgicks med de mycket trevliga människorna där. 
 
Nu ligger jag i sängen och ska dejta John Blund och tagga inför Nationellt prov i svenska imorgon! Kvart i sju står klockan på och sedan blir det att öva inför spelning med Amanda H och Isaak.
 
 
Ses!
 
 
//Linn






_______________________ Kommentarer _________________________________________________