Mobilbloggar

2014-05-15 | 00:12:57 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hallå!


Som ni ser så mobilbloggae jag, vilket betyder att texten förmodligen inte är så lång pga att jag hatar att blogga från mobilen...


I måndags hade vi spelning och även tv-inspelning med TV4 till programmet "Sverige Quizet". Jag, Isaak och Amanda blev filmade när vi spelade och sjöng vilket var jätteroligt! Bilder frön det finns i det tidigare inlägget.

Igår hade jag prov i judendomen och det regnade sä sjukt mycket, så jag och Stina satte på oss en rosa plastpåse på huvudena och sedan tog Leo och Isaak ett bord och gick ut. Kreativt ska det vara!

Idag har jag i princip enbart repat med Isaak och Amanda.

Imorgon ska jag och Amanda skriva låt klockan nio på morgonen! :)


Ses!!

//Linn





_______________________ Kommentarer _________________________________________________