Långhelg

2014-05-30 | 23:11:07 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Hejsan!
 
 
Fredag idag och det känns som söndag. Det är långhelg och alla har åkte hem, i princip. I onsdags sov jag i Råkosthemmet med Carro, Amanda och Amanda. Vi grillade och hade det riktigt mysigt. Igår var det fotbollsmatch och vi vann och sedan hem och bara mysa ner sig i sängen, städa och titta på filmer. 
 
Idag har jag pluggat, kollat film och varit på KV. Det blir väldigt långa och sega, men sköna dagar här i Tingsryd när alla åker..
 
Imorgon blir det lite mer "drag". Jag åker till Växjö imorgon vid nio i hopp om att hitta en avslutningsklänning och sedan ska jag och Amanda H skriva låt.
 
På söndag kommer nog höjdpunkten på denna veckan då jag och Pär ska sitta själva på KV och spela in massa snygga gitarrer, mandoliner och annat skoj på min låt. Redan klockan tio börjar vi och det är något jag verkligen ser fram emot!

 
 
Ses!

//Linn
 
 
- SKATTJAKT -


_______________________ Kommentarer _________________________________________________