Audition-helg

2014-05-12 | 00:16:06 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Hejsan!
 
Här kommer ett kort inlägg om min helg.
 
Hela denna helg har bestått av antagningsprov. I fredags träffade jag både Paulina och hennes familj och Andreas, min gamla klasskompis, och hans mamma då de båda skulle söka på lördagen. 
 
På lördagen fick jag vara med hela dagen som elevvärd. Det var lika roligt som vanligt.
 
Idag blev det antagningsprov också. Försov mig också, blev väckt av mina bästa bror som ringde mig tjugo i nio, tjugo minuter innan vi skulle vara där. Har insett att jag faktiskt kan fixa mig på mindre än tjugo minuter, om jag skulle vilja!
 
 
Nu på kvällskvisten har jag spelat in massor med sång inför en liten grej imorgon. Imorgon kommer också TV4 hit och vi har spelning. Mer om hur det gått imorgon!

 
 
Nu ska jag sova godnatt!
 
 
//Linn
 
 


_______________________ Kommentarer _________________________________________________