1:a maj

2014-05-02 | 00:56:42 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Hejsan!
 
 
Jag tänkte börja säga att jag var helt förvirrad i det senaste inlägget. Make-overn som jag strax kommer berätta om hände i måndags. Direkt efter det nationellaprovet på måndagen cyklade jag och Leo till frisören där Dennis och Jesper redan börjat på sin klippning och färgning. Dennis klipptes och blev blondin, han fick den största förändringen. Jesper fick svarta slingor, inte en jättestor förändring och sedan var tanken från början att Leo skulle blondera sitt hår och få rosa slingor i det. Tyvärr blev det enbart klippt och blonderat till slut. 
 
 
Igår åkte jag hem till Dalarna och denna dagen har jag umgåtts med lite olika vänner. Jag och Maja träffades och hängde lite, efter det skulle vi göra en liten turné för att träffa gamla klasskompisar och vi träffade först Ebba och sedan åkte vi hem till Alva där Matilda och Julia också befann sig. Dagen blev mycket trevlig. Fick även en riktig lunch också med vitlöksbröd, friterad potatis, grillat, majskolvar och till efterrätt makroner. Blev bara en måltid idag på grund av att man äter så mycket. 
 
 
Ses!


//Linn



_______________________ Kommentarer _________________________________________________