Trevlig helg!

2014-03-03 | 00:01:28 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Hello!
 
 
Helgen har ju varit supertrevlig! Majsan kom hit i torsdag och vi har ätit god mat, snackat, skrattat, hållt på med musik och haft det riktigt "gött" som man säger här i Småland. 
 
Vi gick upp klockan fem idag för att Majas buss skulle gå kvart i sex. Efter detta tog jag en liten springtur. Väl hemma duschade jag, gjorde en lite gehörsläxa och sedan satte jag på "Cathing Fire" och bestämde mig för att sova lite. Jag sov i ungefär en och en halvtimme för att sedan se klart filmen. När filmen var klar gick jag upp och städade tvättstugan och hallen. Klockan var då halv elva. Resten av dagen bestod av religions uppgift, gehörs läxa, sångträning, lead-uppgiftar och lite engelska. 
 
 
Imorgon blir det skola och sedan blir det förberedelser inför en engelska presentation som jag, Amanda H och Stina ska ha för Dave. Sedan ska vi ha föreläsning med Pontus igen.
 
 
//Linn
 
 


_______________________ Kommentarer _________________________________________________