Sälen

2014-03-29 | 22:50:37 | AMB | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Hej!
 
 
Imorgon har jag ställt väckarklockan på fem eftersom att imorgon är dagen då vi drar till Sälen!! Det har tränats och tränats och nu är vi äntligen här!! 
 
För ca åtta veckor sedan berättade lärarna om nyheten om att vi ska åka till Sälen i en hel vecka med skolan, innehållande träning, föreläsningar, skidor, bad och musik! Det skulle ta så lång tid, tyckte man, men nu är väskan nästan packad och imorgon går bussen klockan sju på morgonen. 
 
Vårt schema i Sälen kommer se ut ungefär såhär;
 
Söndag - Bussresa och in-checkning i stugorna
Måndag - Träning, föreläsning och sedan ska jag, Isaak och Amanda H ha en spelning klockan 16.00 på Ski Lodge
Tisdag - Skidåkning
Onsdag - Bad och fridag
Torsdag - Föreläsning
Fredag - Föreläsning och buffé på Wallmans och Wallmans show
Lördag - Den stora showen och höjdpunkten på hela veckan - Sky is the limit på Wallmans
Söndag - Hemfärd
 
Förutom detta kommer vi försöka öva igenom hela showen en gång varje kväll och eftersom att jag är en av de sju personerna som fått uppgiften att köra på alla låtar kommer det att gå mycket tid åt detta. Två låtar sjunger jag ju också på, som jag redan berättat och det är ju "Release me" - Agnes och "I want it that way" - Backstreet Boys och på den sistnämnda låten sjunger jag tillsammans med fyra till tjejer, Sanna, Nelly, Amanda P och Carro.
 

Nu ska jag hoppa i säng för att gå upp om fem timmar igen!
 
Ha en fortsatt trevlig helg!
 
 
//Linn



_______________________ Kommentarer _________________________________________________