Rep

2014-03-18 | 23:19:42 | AMB | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Hejsan!!
 

Idag var det en rolig dag då vi hade rep inför Sälen med bandet. Repet började fem och vi var där till cirka kvart över åtta och vi i kören fick då tid att öva på våra stämmor på några av låtarna som ska köras där också. Jag fick köra en av mina sololåtar, Release me tre gånger och SHIT vad kul det var!! Världens energikick! Ni som har sjungit på Helges Talangjakt vet nog vad jag menar när jag säger att det är något speciellt att sjunga där, det är så otroligt mycket roligare än vanligt, av någon anledning och bara detta repet var i samma nivå som att gå upp på Helges-scenen. Så SJUKT roligt var det!! Längtar så otroligt mycket tills nästa tisdag då det ska repas igen!! 
 
I want it that way gick också bra! Vi har bestämt oss för att ha en liten koreografi i refrängen och det var jättekul!! Har verkligen saknat att dansa "på riktigt" och bara ett litet steg gör det så himla mycket roligare! Det har övats på hela dagen i skolan, bara för att det är så kul!!
 
Det som var minus idag var att jag fick huvudvärk tidigt under repet, vilket jag aldrig får och det gjorde mig inte så glad... Har inte tid för huvudvärk. Fick slänga i mig två stycken pronaxen-tabletter när jag kom hem och nu känns det helt okej! Inte kul alls...
 
 
//Linn




_______________________ Kommentarer _________________________________________________