Måndag

2014-03-03 | 23:47:00 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Hej!
 
 
Idag var det måndag ja. Vi hade Matilda, som vanligt och på mentorstiden fick jag reda på att jag var en av de sju personerna som kommer få köra på alla låtar i Sälen under en stor konsert. Superkul!! 
 
Kommer ni ihåg Kick-Offen vi hade med AMB? På lunchen träffade vi nämligen en tjej som jobbar på Tjärö (Karin), där vi var på Kick-Offen, som skulle tänka lite kring olika samarbeten mellan AMB och anläggningen på den finna ön med bland annat spelningar och så. Mange ropade dit mig senare så jag fick vara med och fick höra tankar och lägga fram någon idé kring detta. Sommarjobb var också något som snackades mycket om. Jättekul om detta skulle fungera och de kunde använda oss, både som musiker och som personal under sommaren. Det är även underbart att Mange är tillbaka! Hade min första pianolektion på väldigt länge i fredags och det har varit saknat! Nu hoppas jag att allt är på spåren för honom igen.
 
Under kvällen hade vi föreläsning med Pontus igen från Intelligent Fortune och det var mycket lärorikt och det känns som att man kan ta till sig det han säger - mycket bra!
 

Imorgon klockan 9.10 ska jag, Nelly, Amanda P, Sanna och Carro börja öva inför Sälen då vi ska sjunga "I want it that way" och mer om allt snack angående Sälen kommer senare. LÄNGTAR SÅ MYCKET!
 
 
//Linn
 
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________