Lead

2014-03-11 | 00:00:03 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hej!
 
Idag har jag tränat inför de små spelningarna med Isaak och Amanda H. Det gick bra och efter detta var jag och Isaak och gjorde vår Michael Jackson lead. Denna gången ska vi alltså skriva en låt till Michael Jackson, en låt som han kanske skulle kunnat sjunga idag. En modernare Michael-låt. Mycket svårt tycker jag, men nu känns det riktigt bra med min och Isaaks lead. 

Jag har lyckats hamnat med i två leadar denna gång igen. En med Isaak och en med Martin och Viktor. Vi ska försöka jobba på text imorgon.
 
 
När jag kommit hem från KV blev det läxor; engelska-glosor. Har suttit i mer än en timme med dem, så vi får väl se hur det går imorgon!
 
 
//Linn
 
 (Lite standard-fika från kafeterian på skolan)


_______________________ Kommentarer _________________________________________________