Helg, ljuva helg!

2014-03-22 | 00:51:54 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Hejsan!
 
 
Igår var vi i Växjö och lyssnade på föreläsningar på Linnéuniversitetet på Musikens Dag. Föreläsningarna var med bland annat Thomas G:son och Fredrik Thomander. Det blev en riktigt kul dag till slut. Höjdpunkten var ju lätt när Fredrik kom in och började föreläsa. Jag antecknade hela två A4-papper bara för att det var så intressant.
 
En spontan liten sak var ju också att lilla Mathilda och hennes mamma Jenny kom dit. Så himla roligt att träffa dem igen!!
 
Efter dagen blev det shopping!
 
 
Idag fick vi reda på vilka vi ska bo med och jag tycker ju att jag hamnade i det absolut bästa huset om jag får säga det själv! Är så himla nöjd. Jag ska bo med Isabelle, My, Desirée, Lisa, Vendela, Stina, Carla, Linnéa och Amanda H i Sälen! 
 
På kvällskvisten bjöd jag på lite mat. Det blev hemmagjord pizza som jag köpte och som gjordes hemma hos Thor. Trevligt och riktigt gott var det!
 
 
Nu ska jag sova, för imorgon är det 80-tals examination!
 
 
//Linn
 
 



_______________________ Kommentarer _________________________________________________