En ny vecka

2014-03-24 | 23:51:00 | AMB | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Hejsan!
 
 
Idag är det måndag, en ny vecka och den sista veckan innan Sälen. 
 
Dagen var ganska seg. Estetisk kommunikation var inställd, så jag, Nelly, Sanna och Amanda P tränade på vårt framträdande inför just Sälen. Efter detta planerade vi i vår stuga ett matschema inför nästa vecka. Det gick ju jättebra! Det kommer bli mycket köttfärs den veckan, men det är ju jättegott och faller mig i smaken!
 
Under musikproduktionen mixade vi live-ljud och det gick bra. Skolan var slut innan lunch. 
 
Jag handlade efter maten och sedan åkte jag till Ica för att möta upp Amanda H, Amanda P och Sanna för att vi skulle laga mat tillsammans innan en kvälls rep.
 
Repet gick jättebra. Kören var ju också tvungna att vara med då det är sista repen innan vi åker. Tyvärr var inte alla där, vilket jag tyckte var väldigt tråkigt. 
 
Har hämtat hem massor med kläder också! Bland annat min snygga byxdress som jag ska ha på mig på den stora showen i Sälen!

Imorgon blir det mer rep, denna gång ska jag inte bara köra utan imorgon ska jag köra de två låtarna jag har solo på också! Mycket skoj, som jag längtat!
 
 
//Linn
 
 


_______________________ Kommentarer _________________________________________________