Spelningar

2014-06-08 | 23:12:32 | AMB | Linn's liv | Musik | Videoklipp | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hejsan!
 
 
Jag tänkte bara berätta lite om de tre spelningarna vi har haft denna veckan.
 
I onsdags var det som sagt studentspelningar. Den första var under studenten i kyrkan då jag, Amanda, Isaak, Hylsan och Mange körde "I want to break free" och "Vi är på gång" med en övertaggad kyrka med cirka 40 studenter. 

På kvällen hade jag, Amanda och Isaak spelning under tre studenters middag med familjer. Vi körde då "Time of your life", "When it all falls apart" och "Just the way you are".
 
 
I fredags hade jag, Amanda och Linus spelning på Guö. Vi körde en rad av svenska låtar i och med att det var Sveriges Nationaldag. Vi spelade alltifrån "Du är min man" och "Idas sommarvisa" till "Mitt hjärta blöder".
 
Idag har det varit en bra auditiondag. Vi spelade också fotboll vilket var mycket kul och min kära pappa kom hit en sväng och vi käkade lite pizza. Trevligt!
 
Här nedan kommer ett litet klipp från en kv-konsert där jag sjunger jazzlåten "Huldrans sång" av Monica Zetterlund. 
 
 
//Linn
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________