Midsommarbilder

2014-06-22 | 18:33:00 | AMB | Bilder | Linn's liv | Vänner | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
 
Hejsan!


 
Nu var det ett tag sedan sist. Sommarlov är det nu, men det är inte något man riktigt känner av, det känns fortfarande som att man ska tillbaka till skolan och träffa alla snart igen, men egentligen är det lite mer än två månader... Rastlös är något man verkligen kommer bli efter ett tag.
Det jag har hunnit gjort på lovet hittills är att spela in min egna låt med Täde och Pär, sovit hos Amanda H, repat, städat lite, firat midsommar och just nu är jag i Skurup hemma hos Nelly. 
 
Jag och Nelly åkte hit igår efter ett jättetrevligt midsommarfirande hemma hos Anna i Hovmantorp. Vi åkte dit med fina kransar i håret och dansade kring midsommarstången. Vi var tio stycken från AMB. Firandet blev riktigt roligt och trevligt, som de flesta sa efter; "En riktig midsommar!"
 
Idag har jag och Nelly varit till Malmö och Emporia för lite shopping. Jag köpte två cykelbyxor, en kjol, fem små bakelser som jag ska bjuda Nelly och hennes familj som ett tack för att jag får bo här under några dagar och sedan en liten present till min broder!
 
 
Snart blir det grillat!
 
 
Ses!
 
 
//Linn
 
 
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________