De sista dagarna...

2014-06-10 | 22:38:49 | AMB | Linn's liv | Vänner | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hejsan!


Nu är det inte långt till lovet alltså... Egentligen borde jag skrive något i stil med "ÄNTLIGEN SOMMARLOV" men jag kan bara säga att jag absolut inte vill ha lov... Det känns rent av hemskt... Vill bara gå till skolan och träffa underbara lärare och kompisar och hålla på med musiken...

Både idag och igår har vi badat och spelat vollyboll vid campingen. Igår spelade jag också in en del sång på min låt på kvällen och efter det bar det av till campingen. Kvällsbad och kvälls-vollyboll i den varma luften. Vi var ungefär 18 personer där och efter detta blev det en kvällsturer ute, bara för att njuta av sommaren! 

Tidigare idag efter fem hade jag, Amanda och Isaak möte med ett par och deras barn inför deras bröllop där vi ska sjunga och spela. Efter det blev det som sagt ner till campingen igen, en repris av gårdagen, men denna gången var vi upp emot 30 personer från klassen! Helt underbart!!

Nu ska vi göra ännu en repris, vi ska ut och njuta, denna gång med fotboll!


Ses!


//Linn




_______________________ Kommentarer _________________________________________________