Blixtar och dunder

2014-07-20 | 18:10:24 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Hejsan,
 
 
 
Igår hade min bror avslutningsdag på en hockeyskola han gått denna vecka i Brynäs, Gävle. Jag och mamma åkte dit strax efter åtta från Hedemora för att titta på hans match. 
 
Tidigare i veckan hade jag blivit frågad av några kompisar om jag ville vara med på brännboll denna dagen vid sju-tiden. Tyvärr kom världens oväder hit kring tre-tiden och höll i sig några timmar och folk började dra sig ur. Brännbollen blev tyvärr inte av, men jag, Maja och Tollis bestämde oss för att hitta på något ändå, så vi kollade även med Goude och Elin. Vi drog oss hem till Tollis och tog det lugnt och umgicks, för att sedan lämna av Elin hemma hos sig. 
 
Glassugna och McDonalds blev det. Efter detta blev det att gå hem till Jonne. Goude gick hem och vi andra hamnade hemma hos Jonne, där vi snackade, åt kakor och jag och Maja drack en varsin kopp kaffe för första gången. Smakat har vi båda gjort, men inte en hel kopp.. Det var ingenting jag kommer göra om på ett bra tag i alla fall. Klockan halv två kom jag hem ungefär och tack vare den snälla pappa jag hade skjutsade han oss. 
 
 
Idag har jag skrivit klart en av de två låtar jag just nu håller på med och ikväll ska jag lägga sång. Just nu håller pappa och Oliver på att kämpa med att få upp en sådan blå pool som är drygt 3,5 meter lång i diametern!
 

Imorgon börjar ännu en ny vecka med jobb.
 
 
 
//Linn
 
 
- Målade lite igår i ungefär en kvart, vilket resulterade i detta. (Hade tyvärr ingen roligare bild...)


_______________________ Kommentarer _________________________________________________