Sjuklingen

2014-01-28 | 23:30:46 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Hejsan!!
 
 
Sitter här hemma och fixar lite smått med bloggen.
 
 
I söndags fick jag magsjuka, detta ledde till att jag varit tvungen att vara hemma de två senaste dagarna också från skolan. Mycket tråkigt. Missade en föreläsning idag som jag mycket gärna skulle ha velat se av Sara Lund. Har istället fått spendera tiden själv här i mitt rum. Har varit så OTROLIGT rastlös... 
 
Imorgon ska jag till skolan! Jippie! Kan avslöja att det även är min födelsedag imorgon. Dagen inleds i studion med Pitz hela förmiddagen. Sedan är det faktiskt bara ensemble på eftermiddagen och sedan är det slut.
 
 
Förra veckan var jag med i en artikel i en lokal tidning i Hedemora. Jag har ju inte länkat den eller något, så därför tänkte jag passa på att göra det nu.
 
http://www.dt.se/newspilot/1.6741576-har-skapas-ny-svensk-musik
 
 
//Linn
 
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________