Min helg

2014-01-12 | 13:51:06 | AMB | Linn's liv | Musik | Vänner | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hejsan!!
 
 
Tänkte berätta lite om mig helg.
 
I fredags hade vi föreläsning med Andreas och Mange. Föreläsningen var bland annat om motivation. Vi fick skriva en lapp där vi skrev om vårt största mål/dröm och sedan fick vi skriva delmål tills vi slutar i juni. Jag blev jätteinspirerad och jag tänker absolut försöka göra allt för att nå till det jag skrivit på min lapp. 
 
På kvällen började jag och Pitz (lärare) att skriva en låt. Det var skitkul eftersom att Pitz är så otroligt engagerad. Jag hittade på en refräng som vi båda diggade, så nästa vecka fortsätter vi med låten. Efter detta blev det ett ganska djupt musiksnack om massor med olika saker med Pitz, efter det kom Mange och snackade med oss också. Intressant och kanonkul! Jag gick sedan hem till Vendela och jag fick för första gången smaka Chai Latte av henne och det var ju supergott! Vi satt och snackade i drygt två timmar om olika saker, supermysigt!
 
 
På lördagen var det match. Jag gick upp halv nio då samling var klockan tio. Vi åkte till Karlsmhamn och det blev förlust med 5 eller 4-1. Efter matchen blev det McDonalds! 
 
Väl hemkommen städade jag lite och blev uppringd av Leo som tyckte att jag skulle komma till dem och äta grillat senare på kvällen. Jag gick till KV och satt med Logic i två timmar. Jag vill lära mig syntharna och de olika funktionerna där och det var där fokuset låg. Det blev även lite spelande med Linus lite senare.
 
På kvällen gick jag till huset och det blev grillat! Kvällen innehöll grillat, snack och kollande på olika klipp med Alex, Thor, Leo, Hotep, Martin, Viktor och Dennis. Trevligt var det!
 

Idag blir det lite städning och att läsa engelskboken. Förmodligen blir det väl en sväng till KV också. 
 
 
//Linn
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________