Tisdag

2014-01-22 | 00:36:13 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hejsan!


Idag har det varit en helt vanlig tisdag, förutom att vi började med religion! Det var jättekul och eftersom att jag tycker att Jakob är så pass bra i historia så var det ingen skillnad här. Många av de människorna som inte har haft Jakob tidigare verkade vara mycket imponerade över strukturen och engagemanget han har.


På tisdagar har jag och några stycken bestämt oss för att prata enbart engelska under lunchen. Så blev det och tyck vad ni vill, men jag gillar det!


På kvällen lagade jag en jättegod middag och sedan åkte jag på lite innebandyträning. 


Imorgon inleder jag dagen med låtskrivande med Pitz vid halv elva! Kanon!


Oj, så mycket klockan blev!


Godnatt!


//Linn


(Bilden lånade jag från Carlas blogg (www.carlaslife.weebly.com). Från höger; Evelina, Amanda H och jag)
_______________________ Kommentarer _________________________________________________