En rolig dag!

2014-01-20 | 23:18:20 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Hejsan!!
 
 
Idag var det en riktigt trevlig dag tycker jag!
 
 
Skoldagen har enbart beståt av produktion. Vi ska härma och kopiera en låt av tre låtar. De tre låtarna man kunde välja mellan var Royals - Lorde, Night air - Jamie Woon och Rest of my life - Ludcris, Uscher, David Guetta. Jag valde Night air jag ÄLSKAR låten! Hade inte hört den tidigare, men jag är helt såld. Gillar den mer och mer ju mer jag lyssnar på den. 
 
Mange kom till skolan idag!! Ett kärt återseende då han inte varit på skolan på ett bra tag. Alla var så glada och Mange fick även en fin bukett med blommor av oss för att visa vår uppskattning mot honom! Honom ser vi även imorgon! Man blir alltid lika glad över att se honom!
 
Vi hade även en introduktion inför kommande föreläsningar med en kille som heter Pontus som kommer från ett företag som heter Intelligent Fortune. Det var hur bra som helst!! Jag kunde inte sluta lyssna för att det var så sjukt intressant! Det var helt otroligt! Dessa föreläsningar i entreprenörskap ser jag verkligen framemot!
 
Efter föreläsningen hamnade jag på KV. Köpte mig en toast, spelade pingis, snackade med Stinis och sedan hann jag med att skriva lite på min och Pitz låt. Kring nio gick jag till Tinghallen för att hämta min innebandy overall! Älskar den! 
 
Nu har jag försökt att skriva lite låt och nu ska jag ge mig in i "textens värld" för att se hur långt jag kommer.
 
 
Ses!
 
 
//Linn
 
 
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________