Taggar resan hem!

2014-02-13 | 01:19:20 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hallå!


Idag fortsatte jag och Pitz på låten. Vårt mål är att få klart en produktion tills jag åker hem på fredag så att jag har något att jobba på med Anna och Johan. Vi ska fortsätta under morgondagen. 

På ensemblen kollade vi på examination från i lördags. Mycket nyttigt måste jag säga! Det var dock inte så kul att titta på när mitt improviserade "solo" på pianot kom under en av våra låtar... Temat inför nästa examination är 80-tal och vi har redan börjat träna på en av de två låtarna vi kommer att köra och det är "Sweet Child O'Mine - Guns N' Roses". 

Efter skolan blev jag intervjuad av Isaaks syster, Laila, som hade ett skolarbete i engelskan att intervjua en person. Det var trevligt! 

Blev lite häng på KV och lite träning på sång också.

Nu på kvällen har jag hållit på med engelskan, städat, duschat och diskat. Allt detta inför resan hem. På fredag får ju vi lov. Mycket skönt! Tanken är att vi ska åka med bil ner, hela familjen, tillbaka efter lovet eftersom att jag ska ha utvecklingssamtal och vad passar inte bättre än när min bror har lov och jag börjar skolan?


Ses!


//Linn


_______________________ Kommentarer _________________________________________________