Studion och sång

2014-02-12 | 00:03:53 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Hej!

 
Idag har det varit en rolig dag.
 
Vi gick i skolan som vanligt, fick tillbaka mitt historiaprov som gick bra och fick höra mycket om "mannen med rånarluvan". 

Efter skolan gick jag, Stina och Anna T och åt kebabrulle, för att sedan gå till KV och fortsätta med vår låt. Det spelades in massa lead sång, stämmor och rap. Vi blev där i ungefär två timmar och jag stannade kvar lite extra för att fixa lite med mixningen i produktionen. Efter detta blev det sångövning. RIKTIGT roligt.. Det var längesen jag stod i studion med hög volym och sjöng nu. Väl behövligt, blir nog en sådan tur imorgon också. Har försökt hitta olika låtar tills jag ska till studion och till Stockholm på lovet. Behöver ha lite låtar att köra för både Johan och Anna. 
 
Längtar så sjukt mycket till Anna och hennes sånglektioner!
 
Har även gjort klart och skickat in vår religionsuppift om etik och moral.
Vi fick tre delar som var:
1. Om du utgår i hur du är som person, vilken typ av etik/etiker har du? Förklara och motivera utifrån det du vet om de olika etiska modellerna.
2. På vilket sätt förklarar du att man har olika syn på vad som är rätt och fel beroende på var man kommer ifrån?
3. Välj ett etiskt problem och förklara din syn på problemet!
 
Mitt arbete blev på tre A4-sidor, vilket även var max av vad vi fick skriva.
 
 
Imorgon blir det lite låtskriveri med Pitz (förmodligen) och ensemble. En bra dag som vanligt!
 
 
//Linn
 
 
 

_______________________ Kommentarer _________________________________________________