Stockholm

2014-02-19 | 10:31:01 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Hej!
 
 
Igår var ju jag till Stockholm. Tåget gick fem i halv nio och jag kom fram kvart över tio. Åkte första klass, trots att jag betalt för en andra klass-bilijett!
 
Från stationen gick jag till Odenplan för att sedan möta Lizette och Amanda P. Vi gick och åt på Coffehouse by George. För mig blev det en Ceasar sallad och gud så god den var! Efter detta gick jag hem till Anna där jag skulle ha sånglektion. Det var jättekul att ha lektionen och att träffa Anna igen! 

En rolig sak om Anna är att hon har en "berömd" toalett inspirerad från Dalarna. Hon har byggt en toalett som ser ut som ett dass (det är självklart inget dass, utan en riktig toalett). Kan ta med två bilder på det också.
 
 
När min sånglektion var slut kom Alex och Martin. Vi gick till Odenplan och tog en buss därifrån till Gallerian. På Gallerian mötte vi Lizette och Amanda igen. Vi bestämde oss för at gå och fika. På vägen dit träffade vi ännu en till klasskompis; Lisa.
 
Efter vi fikat delade vi på oss, jag, Alex och Martin sa hej då till Lizette och Amanda. Vi gick tillbaka till Gallerian och sedan till stationen igen. 
 
Det var min dag igår.
 
 
Idag har jag gjort lite läxor och ska senare hjälpa Maja och hennes grupp med ett arbete de gör. Enligt henne ska jag hjälpa till att filma. Vi får väl se hur det går.
 
 
//Linn
 
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________