Ett tag sen sist..

2014-02-03 | 00:39:00 | Linn's liv | Vänner | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Hallå i stugan!
 
 
Veckan har varit bra, bortsett från att jag var sjuk i början..
 

Födelsedagen i onsdags blev riktigt lyckad! "Ja må du leva" fick jag höra sex gånger under dagen, blev bjuden på en hemlagad kladdkaka av Stina, blev bjuden på mat av Martin och tja, dagen var helt enkelt bra! 
 

Helgen var också riktigt bra!
 
I fredags var jag först på KV och lagade hemmagjorda hamburgare och körde på med lite musik. Efter detta kom Thor med hans och Alexs kompisar från Stockholm, Viktor och Felix, så vi (inklusive Martin) gick till AMB-bygget och mötte upp Viktor. Sedan gick vi hem till dem och snackade och hade det trevligt.
 
Igår (lördag) var det innebandy som gällde. Match mot Lönsboda och vi förlorade med 3-4.. Ett mycket orättvist resultat dock.. Kom hem runt 18.00 och gick då till Råkosthemmet för att äta tacos, baka kladdkaka och kolla på Melodifestivalen-mys. Melodifestivalen var sämst... Det var jag, Stina, Evelina (Stinas kompis), Nelly och Amanda. Efter ett tags slappande kom Matilda och Linus till huset och då blev det lite fart igen efter besvikelsen till Melodifestivalen... Kring halv elva kom Alex, Thor, Dennis, Viktor och Felix. Senare kom även Martin och alla samlades inne på Matildas rum och det blev snack och musik. Mycket mysigt!!
 
Idag har varit en sådan där pluggdag. Vendela kom hem också! Vi åkte och handlade (jag storhandlade) på Ica och sedan blev jag bjuden på kladdkaka eftersom att jag och Vendela aldrig träffades i onsdags.. Fick även ett jättefint halsband av henne med en jättesöt elefant på!!
 
 
Nu ska det sovas!
 
 
Ses!
 
 
//Linn
 






_______________________ Kommentarer _________________________________________________