Skol-snack

2014-12-28 | 23:34:03 | Linn's liv | Lov | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------

Hejsan!
 
 
Idag blev jag bjuden till Annaleena, en kvinna som arrangerar och jobbar mycket med musik här i Hedemora, bland annat har hon varit med att starta Hedemora Blues Jam där folk får komma och spela blues på Open Stage. Hon hade gjort äppelpaj som vi fikade med och sedan pratade vi mycket om skolan med mig, Annaleena och Dag också (hennes son) då han funderar på att söka. Dag är en superduktig gitarrist som jag absolut tycker ska söka skolan och verkligen komma ner och titta! "Hedemoringarna" och en del av Hedemoras breda musik-kultur behövs odlas! 
 
Jag har även upptäckt, efter att spelat in en video där jag pratar, att min dalmål nu är bredare efter att varit hemma i drygt en vecka.
 
Imorgon blir det äntligen innebandyträning! Som jag längtat!!
 
 
//Linn




_______________________ Kommentarer _________________________________________________