Blood stains on the wall

2014-12-29 | 22:50:00 | Linn's liv | Lov | Musik | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Hejsan!
 
 
Idag började jag med att träna innebandy! Så himla roligt var det, OCH jobbigt som tusan... Känner att konditionen är en hel del efter och att den helt nyinköpta klubban inte riktigt vara på min sida... Imorgon blir det nog ännu en träning då jag känner att det är välbehövligt och framförallt roligt!
 
Efter träningen hamnade jag på soffan under en filt och kollade på tv, har haft en del huvudvärk idag och därav har det resulterat till att jag tagit det mycket lugnt. 
 
 
Jag började skriva på en låt och den första meningen i låten lyder just "Blood stains on the wall" som rubriken lyder. Får se vad låten resulterar i då den inte riktigt handlar om någonting "vanligt" såsom kärlek eller en olycklig kärlek, denna låten är från ett barns perspektiv som får bevittna ett mord på sin mamma av sin pappa. Hur hemskt det än låter händer detta och denna gång vill jag skriva en låt som berör med texten. 
 
 
Imorgon ska jag klippa mig, få ögonbrynen noppade och färgade och sedan ska vi fota i snön! Jag och Maja främst sedan ville två herrar också följa med, får se om de verkligen blir med eller inte.
 
 
//Linn
 


_______________________ Kommentarer _________________________________________________