Tacos!

2014-04-22 | 23:18:15 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Hejsan!
 
 
Idag har det inte hänt speciellt mycket. Det som jag gjorde på kvällen vid sju-tiden var att äta tacos i Väckelsång med fotbollslaget och det var supergott! 
 
Jag kom hem vid halv tio och har under den tiden installerat en fjärrkontroll till tv:n, tränat på piano och tränat på lite rytmer och nu sitter jag här.
 
Imorgon är det ensemble sedan står det rep på schemat med Linus och Amanda H inför ett gigg vi har på nationaldagen och någon gång efter detta ska jag sjunga upp rytmer för Pär eftersom att jag var ledig på en av hans lektioner innan lovet då jag missade den uppsjungningen.
 
 
See you!
 
 
//Linn
_______________________ Kommentarer _________________________________________________