Musik

2014-04-22 | 00:05:12 | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
Hej!
 
 
Tidigare i veckan har jag hållit på med lite musik evenemang.
 
Det första var Musik Direkt på söndagen den 13:onde april med sex duktiga band och en duo med två systrar som spelade fiol och cello till sin egen-komponerade folkmusik. Dessa två tjejerna vann också länsfinalen. Jag själv körde "See you never" på gitarr och "Won't be here tonight" på piano och båda låtarna är egen-komponerade. Jag hamnade på en tredje plats (vilket jag inte alls trodde) och fick en mycket rolig motivering där de bland annat kallade min röst för en ängla röst!
 

För en vecka sedan (14-15 april) var det Helges Talangjakt som stod på listan. Jag körde låten som jag och Pitz jobbat på ett tag, "Fire" med liveband och det gick jättebra! Fick stå i finalen och sjunga! Jättekul!
 
Här nedan medföljer också live-framträdandet från Helges.
 
 
//Linn
 
 
 
_______________________ Kommentarer _________________________________________________