Fotboll och grillkväll

2014-04-26 | 09:40:00 | AMB | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Hejsan!
 
 
Igår var en riktigt bra dag!
 
Dagen började med att jag skulle sjunga upp rytmer för min lärare Pär på grund av att  jag missade lektionen då alla sjungit upp dem. Det fanns fyra rytmer och Pär lottar alltid en av de fyra rytmerna med hjälp av en tärning, så får slumpen bestämma vilken man får. Jag fick självklart den jag tyckte var svårast, men jag fixade den, otroligt skönt!

På den sista lektionen hade vi vårt judendoms prov. Det kändes faktiskt riktigt bra efter provet.
 
Efter provet ringde Leo och ville spela fotboll, så jag drog upp på KV och fick med mig en hel del folk, till slut, för att spela fotboll i solen. Det var jag, Leo, Isaak, Dennis, Viktor, Nelly, Linnéa, Linus, Albin och lite senare kom även Elle och Ronia. I drygt en timme spelade vi.
 
Kvällen bjöd senare på grillning och häng med killarna och Nelly. 
 
 
Idag är det en spännande dag då det är audition för de kommande ettorna! Vi elever, som vill, kommer att finnas till hands med peppning och för eventuella frågor. Det kommer bli så himla roligt!!
 
 
Ses!
 
 
//Linn
 
 




_______________________ Kommentarer _________________________________________________