De senaste dagarna

2014-04-30 | 07:27:20 | AMB | Linn's liv | ♡ Kommentera?
----------------------------------------------------
 
Hejsan!
 

Några dagar sedan sist och jag tänkte berätta vad som hänt.
 
I helgen var det som sagt antagningsprov. Med höga förväntningar och med spänning gick jag upp till KV med en strålande sol på en blå himmel. Under de båda två dagarna, lördag och söndag, fick jag träffa några bekanta ansikten och det är extra kul när man får höra hur vissa har utvecklats genom dessa musikåren. Antagningsproven var mycket roliga och det var extra kul att prata med lite nya ansikten. Stämningen var super!
 
Efter lördagens antagningsprov blev det en liten spontan låtskrivar-session med Andreas. Det är så himla kul att få höra någon slags bekräftelse på att man faktiskt kan av någon som är erfaren! Uppskattas mycket. För ett tag sedan spelade jag in en musikvideo till låten jag hade låtskrivar-session med. Tyvärr kommer det dröja ett bra tag innan den eventuellt kommer upp pga omständigheter. 
 
 
Jag återkommer imorgon då jag tänker berätta lite om vad som hände igår då tre killar gjorde en make-over hos den nya frisören här i Tingsryd.
 
 
 
//Linn




_______________________ Kommentarer _________________________________________________